piatok 27. júla 2018

Rose visszatért, miután agyrázkódást: My esélyek? Valahogy kusza kéz

Több mint két hónap volt köszönhető, hogy agyrázkódást kiszorul. Třinecký csatár Martin Růžička a 50.


fordulóban Tipsport Extraliga visszatértek a jégre, és segített acélgyártó győzelemre Mountfield 4: 1. Bár a két nem fordult az esélye, de a jégen volt unibet fogadási útmutatók a Cane 3. cél: 1. „Miután a két hónapban, a kezeim kusza, és én nem tudom, mit kell csinálni", jegyezte meg az esélyeit egy mosollyal Ruzicka.

Az acélgyártók játszott egy nagy játék. Strike nem hamar begyűjtött egy gól 26 másodperc alatt, jobbak voltak. A még mindig tartja a második helyet. � �Jó volt a mozgás, volt a cél, és Simon (Hrubec) túlerőben Ő fogott egy csomó az első időszakban.Mindegyik kezét az eke szarvára, és nyertünk, „élvezte Martina Růžičku.

Mi volt a fejében meg személyesen?
" Főleg azért örülök, hogy vissza. Nem tudtam, hogyan lesz, boldog vagyok. Az első két-harmada, úgy éreztem, egy kicsit rosszabb, de aztán trappolt, és jobb volt. Azt tervezte, hogy visszatér kedden, de aztán jött a meglepetés most. Ill Zbyny (Irgl), és nem tudott játszani Krepák (Kreps) és az edzők jöttek, ha én már nem fórumon. Azt mondtam "

Mi várta, hogy visszatérjen?
" Szörnyű! Hosszú volt. A korai szakaszban nem csináltam semmit, ez volt fing. Ha a vonat a csapat és veletek, így fut.Rázza néhány Csak most volt arról, hogy miért vagyok még mindig visszhangzott és dühös. „

Teljes terhelés minden jó volt?
" Igen, azt k ell kopogtatni. Minden rendben volt. "

unibet fogadási bónuszok adta a terhelés szimulálása a gyakorlatban?
" Nos, mi megpróbáltuk. Az edzések nem teszik, amit a mérkőzés, de igyekeztünk edző kondičnímu, én kész volt a stadionban. „

Mi küzdelemben?
" Az elején voltam…De én próbáltam itt Bohouškem (Janek), hogy néha zvalchoval a képzés, így tudtam, hogy ez jó lesz. „

a végén, hogy két szilárd esélye mit mondanál nekik?
„Nos, hogy egy normális lelkiállapotban, el kell fordulni.Legalább egy rakjam Gola, dühös voltam, mert a fiúk jól tette. Miután a két hónap, a kezeim kusza, és én nem tudom, mit kell tenni. (Mosolyog) De szeretnék javítani, ez nem vicces, hogy jön ez a mozgalomhoz. Azt akarom, hogy jobban illeszkedjen a mérkőzés, és remélhetőleg tudok. „

Kezdőlap 01:35. Dravecký, 23:29. Adamsky, 50:13. Reed, 54:36. Marek Růžička

személy: 00:26. Džerinš

unibet élő fogadás
jelentések

Hrubec (Frolik) - Linhart, Roth, M. Doudera, Krajicek, Galvas (A) Nosek, L. Doudera - Reed, Redenbach, PETRUZALEK (A) - Adamsky (C), Kane, Martin Růžička - Dravecký, Marosz, Hrňa - Clement, Marek Růžička, NETIK.Edző: Vladimír Kýhos.

bar halászok (J. Pavelka) - slick (A) terv, Dietz, Gregorc, Newton, Štajnoch, Pavlas - Šimánek (A) Džerinš Kohler - Adj, Kukumberg, Cooper (C) - Picard Knotek, Jarůšek - Pavlik, Dragoun, Nedvídek. Edző: Václav Sýkora.

unibet online sport fogadás

unibet kifizetés

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára