utorok 11. apríla 2017

Đorđević mal veľa ponúk, ale vybral si Lazio

Nová akvizícia Lazia Rím v podobe útočníka Filipa Djordjevic si mohla vyberať z množstva ponúk, ale podľa vlastných slov doposiaľ hráč Nantes vybral Lazio, pretože sa jedná o tradičné klub sa zaujímavou víziou do budúcnosti. Đorđević zároveň poodhalil detaily zmluvy.
Srbský útočník, ktorý v súčasnej dobe stále ešte obhajuje farby francúzskeho Nantes, sa upísal Laziu Rím a do hlavného mesta Talianska pricestuje po skončení prebiehajúcej sezóny. V nej doteraz nastrieľal úctyhodných dvanásť gólov v dvadsiatich deviatich zápoleniach. Po tejto sezóne mu ale zmluva s Nantes vyprší a do Lazia teda bude môcť prísť ako voľný hráč.V interview pre stanicu rts.rs bol Đorđević vypočúvaný na svoje pocity aj vízie do budúcnosti.
"Chcel som novú výzvu, po tých dlhých šiestich a pol rokoch, ktoré som vo Francúzsku strávil. Cítil som, že je na čase sa posunúť ďalej a som rád, že som dostal šancu od Lazia. Mohol som aj predĺžiť existujúci kontrakt, ale nakoniec som sa rozhodol odísť a skúsiť inú ligu. Lazio som si vybral predovšetkým preto, že o mňa javilo veľmi vážny záujem a to ma potešilo.Ich prístup sa mi pozdával a tá rokovania prebehla v priateľskom duchu, " uvádza srbský strelec.
" Dostal som ponuky, ktoré boli z ekonomických motívov zaujímavejšie, ale ja som sa chcel dostať do kvalitné ligy a hrať pravidelne. Aby som dokázal svoju cenu, musím sa merať s najlepšími a preto som si vybral mladý a perspektívny tím. Lazio mi ponúklo možnosť nastupovať s väčšou pravidelnosťou, čo je pre mňa veľmi dôležité. Je mi dvadsať šesť rokov, takže chcem nastupovať pravidelne a zlepšovať sa, " opisuje Đorđević svoje ciele.
" Som pomerne ambiciózny človek a Lazio bude stavať na chuti získať dobré hráčov a dostať sa späť do Európy.Je to veľmi zaujímavý tím a te ším sa aj na taliansky spôsob života. Dĺžka kontraktu je jasne daná, sú to štyri roky. A či sa bojím konkurencia v podobe Miroslava Kloseho? Pokiaľ viem, tak jeho zmluva vyprší veľmi skoro. Ale budem rád, keď zostane, pretože je to skvelý útočník a ja sa od neho budem môcť mnohé naučiť, " dodáva nová akvizícia Biancocelesti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára